Informació i comunicació

« Ves enrere

Campanyes de conscienciació ciutadana: Stop al foc

Campanyes de conscienciació ciutadana: Stop al foc

CAMPANYA 2020

VIDEO 1

 

 

VIDEO 2

 

 

CUNYES RADIO

 

CAMPANYA 2019

 

CAMPANYA 2018

Amb el lema 'Stop al Foc, La teua actitud pot marcar la diferència", la Direcció general de Prevenció d'Incendis Forestals està desenvolupant la campanya de comunicació en prevenció d'incendis forestals per a 2018.

Per a la seua difusió hem desplegat una àmplia estratègia de comunicació en diferents mitjans: televisió, ràdio, premsa escrita i mitjans on-line, publicitat exterior (cartells, tanques i autobusos urbans) i xarxes socials, amb l'objectiu d'arribar al major nombre possible de ciutadans/as.

Malgrat aquest desplegament, perquè la campanya siga més eficaç és important ampliar l'abast de la mateixa i portar els missatges a tots els àmbits. Per a açò la col·laboració de tots (ciutadans, ajuntaments, ong...) és fonamental.

Per tant us convidem a participar activament en la campanya difonent els seus missatges. Per aquesta tasca, disposeu d'aquests 2 arxius editables amb el cartell genèric de la campanya (en valencià i castellà) així, incorporant el vostre logo al disseny original i en el lloc indicat, la feu vostra i podeu auto-editar quantes unitats necessiteu per a la seua ubicació en aquells espais de concurrència pública que considereu oportuns.

Gràcies per la vostra col·laboració

Cartell descargable #stopalfoc campanya 2018

En la imatge pots veure el lloc idoni per a col·locar el teu logo, en punxar en la imatge s'obrirà el cartell (DINA3- 29,7 cm x 42 cm) en format pdf.

 

CAMPANYA 2017

Amb el lema 'Stop al Foc, La teua actitud pot marcar la diferència", la campanya de prevenció d'incendis de 2017 vol conscienciar als ciutadans de la importància de tenir actituds cíviques i mostrar de forma clara que els incendis forestals tenen conseqüències directes sobre les persones, béns i entorn natural.

Segons la Directora General de Prevenció d'Incendis Forestals, Delia Àlvarez, "Gràcies a l'esforç de tots, ciutadania i administració, podrem aconseguir disminuir el nombre d'incendis i les hectàrees forestals cremades. Per açò la campanya pretén sensibilitzar a la ciutadania de la importància de comprometre's personal i col·lectivament, per a evitar conductes de risc i prevenir els incendis forestals".

Per a açò, es llançarà una campanya que estarà present en un espot de televisió i en mitjans escrits, tascons de radi, objectes publicitaris, tanques publicitàries i xarxes socials que es desenvoluparà des del 15 de maig fins al 15 de setembre, tots dos inclosos.

Està dirigida a la població en general, incidint tant en la població que gaudeix el seu oci desenvolupant activitats a l'aire lliure en els espais naturals de la Comunitat Valenciana com en aquella que desconeix les característiques del bosc mediterrani, la seua diversitat biològica, vulnerabilitat… i pot desplaçar-se en moments puntuals al mitjà natural.

 

 

Imatges descargables en jpg:

 

  • Multimedia:

Cuny radio (mp3 813,9k).

 

Spot (mp4 23,9 Mb).

 

  • Consells:

 

En àrees recreatives

Material pirotècnic

Obres en terreny forestal

 

 

CAMPANYA 2016

 

Imagen campaña 2016La campanya de sensibilització per a la prevenció d'incendis forestals que llancem avui per al públic en general pretenem fomentar la prevenció des de la perspectiva del pensament, el sentiment i els sentits. L'objectiu és posar en valor els serveis i béns forestals que quotidianament ens ofereixen la nostra vegetació mediterrània amb la finalitat de poder fomentar la seua conservació i reconeixement com a patrimoni propi i llegat a les nostres generacions esdevenidores.


Aquesta campanya es troba emmarcada dins del Pla de comunicació, sensibilització i participació en prevenció d'incendis forestals, que constitueix l'instrument bàsic en els sistemes d'intervenció social (comunicació, educació, formació, participació i mediació) ja que els incendis tenen en un 80% el seu origen en activitats humanes.

En aquest sentit hem preparat una sèrie de materials de difusió com són un espot per als mitjans audiovisuals i xarxes socials, tascons de radi, cartells i tríptics de difusió. Les dues idees força de la campanya són: El bosc és la nostra herència més valuosa i la prevenció d'incendis està en les nostres mans.